Eesti hapupiimajook sai ülemaailmse tunnustuse

Saksamaal Kölnis toimus 8.-12. oktoobrini maailma suurim toiduainete mess Anuga 2011, millest võttis osa 6596 ettevõtet 100 riigist. Messi külastas üle 155 000 inimese 180 riigist. Anuga 2011 raames viidi läbi konkurss „Taste 11“ innovatiivsete toodete leidmiseks. Konkursil osales üle maailma 534 ettevõtet 1395 tootega, kelle seast valis rahvusvaheline žürii välja 54 parimat. Võitjate seas oli 4 piimatoodet: piimadessert Hollandist, juustud Saksamaalt ja Itaaliast ning hapupiimajook Dietan Eestist.

Anuga diary.JPGDietan on naturaalselt gaseeritud hapupiimajook, mida toodab Kose alevikus OÜ Lightfood. OÜ Lightfood on kiiresti arenev ettevõte, kes alustas tootmisega 2010. aasta detsembris. Praegusel hetkel müüakse toodangut Eesti, Läti ja Leedu suuremates kaubanduskettides ning ettevõte on orienteeritud edasisele ekspordi arendamisele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eelmine luguBalti põllumeeste ühismeeleavaldus tõmbas Brüsselis tähelepanu
Järgmine luguEesti ja Venemaa arendavad põllumajanduskoostööd