Staažikas kastmete ja majoneeside valmistaja laiendab haaret

Foto: ANUGA mess

Polven Foodsi ekspordijuht Nadezda Filatova ütles, et kuigi ettevõttel on 25-aastane kogemus soolaste kastmete, majoneesi, kondenspiima ja magusate termotäidiste valmistamisel, osalevad nad sellel sügisel toimuval ANUGA messil alles esimest korda. Ettevõtte eesmärgiks on välisturgudele teada anda nende tootmispotentsiaalist ja kaasaegsest tootearendusest.

„Ühtlasi soovime messikülastajatele tutvustada kogu meie maitsete paletti, et igaüks saaks valida oma lemmiku. Tutvustame oma peamisi jaekaubandusbrände Jaani ja Rezeknes Legenda, Lemmik ja Sveiks. Lisaks tutvustame HoReCa tooteid ja Private Labeli võimalus,“ rääkis Filatova. „Hetkel töötame oma uue majoneesi ja kastmete valiku kallal, millel on meie jaoks täiesti uus kontseptsioon,“ lisas ta.

7. oktoobril avatakse Saksamaal, Kölnis Euroopa üks suurimaid toidumesse. Ekspordijuht Filatova nimetas messil osalemise üheks põhjuseks laialdasi kogemusi kvaliteetsete toodete tarnimisel klientidele nii jaekaubanduses kui ka HoReCa tööstuses, siis nüüd otsivad nad uusi võimalusi oma haarde laiendamiseks.

„Taotleme Polven Foodsis kvaliteeti jätkusuutlike toorainete, uuenduslike retseptide ja pakendamise kaudu. Kasutame ainult parimaid koostisosi ega tee kunagi järeleandmisi oma kõrgete standardite osas. Kuna me hoolime maitsvast toidust,“ kinnitas Filatova. „Loomulikult tahame tutvustada Eesti maitseid läbi oma toodete aga samuti on väga oluline näidata oma tootmispotentsiaali. Teeme oma partneritega tihedat koostööd, et täita ühiseid eesmärke,“ lausus ta.

Filatova sõnul on ettevõttel suutlikkust klientidele pakkuda tootearendust või toote kohandamist vastavalt turu vajadustele. Lisaks on neil võimalik pakkuda privaatsete kaubamärkide teenuseid HoReCas ja jaemüügis. „ANUGA osalemise üks peamisi põhjusi on aga võrgustumine. Soovime kohtuda uute põnevate inimeste ja potentsiaalsete klientidega. Meile meeldiks messikülastajaid inspireerida ja saada ise inspiratsiooni,“ kinnitas ta.

Polven Foods asub majandusajalehe Äripäeva andmetel 11. kohal Eesti edukaimate toiduainetööstuste seas. „Meil on läinud hästi ning seetõttu peame oluliseks jagada oma edu ning aidata kaasa sotsiaalse vastutuse ja heaolu kasvule Eesti ühiskonnas. Toetame mitmeid spordiüritusi, hariduslikke ettevõtmisi ning laste heaolu parandamisele suunatud algatusi,“ tunnistas ettevõtte esindaja.

ANUGA messil on Eestist esindatud 16 ettevõtet, need omakorda jagunevad tegevusalade stendide järgi: bread&bakery: AS Balsnack International Holding, dairy: Farmi Piimatööstus AS, Saaremaa Piimatööstus AS, Saaremaa DeliFood OÜ, Estover Piimatööstus OÜ; drinks: Peenjoogivabrik Nudist OÜ, Saku Õlletehase AS, Punch Club OÜ; fine food: Artisan Honey OÜ, Polven Foods OÜ; meat: Eesti Pelmeenitööstus OÜ, Puljong OÜ (Foodstudio), AS Linnamäe Lihatööstus; organic: MÖM Organic Honey OÜ, Salvest AS, YOOK Production AS.

Seekordne Kölnis toimuv ANUGA mess keskendub seitsmele toidu- ja joogitööstuses domineerivale toidutrendile, mida käsitletakse põhjalikumalt seminaridel, töötubades ja messi tutvustavates artiklites: alternatiivsed lihavalgud, puhas etikett, mugavus ja suupisted, vabad & tervislikud toidud, taimsed valgud, supertoidud ja iidsed terad, toodetud või pakendatud jätkusuutlikkus. Rahvusvaheline mess kestab kuni 11. oktoobrini. Lisaks toimub ANUGA egiidi all 10 eriala messi.

Lisainfo messil osaevate ettevõtete kohta koos kontaktidega leiab tasteestonia.ee lehel.

Eelmine luguToidutööstuse lipulaevad arutasid peaministriga energiakriisi leevendamist
Järgmine lugu06.10.2023 EPKK Infopäev “Koostöö teadusasutustega”