Balti toidufirmad võivad luua ühise brändi, mis parandaks nende võimalusi eksporditurgudele minekul, kirjutab Leedu ärileht Verslo Žinios. Läti ärimeeste algatusel on loodud Vene turu jaoks bränd Baltiyskaya Marka ja selle algatajad püüavad Balti firmasid selle alla saada, vahendab BNS.
Projektiga on otsustanud ühineda Leedu firma Marijampoles Pieno Konservai (MPK), et sel moel laiendada oma müüki Vene turul, ütles firma tegevjuht Raimondas Karpavicius.
“See kaubamärk katab nii liha- kui kalatooteid. Selle projektiga töötavad inimesed olid varem ametis Läti valitsuses ning neid huvitab Balti toodete ekspordi edendamine,” lisas ta.
Läti meedia teatel on brändiga kutsutud ühinema ka Leedu lihatootja Biovela ja praegu käivad läbirääkimised.