26.11.2024 infopäev veebis “Põllumajandusettevõtte kommunikatsiooni strateegiad”

Pildi allikas: Pixabay
Pildi allikas: Pixabay

Infopäev “Põllumajandusettevõtte kommunikatsiooni strateegiad”

Toimumisaeg: 26. november 2024 kell 11.00 – 13.45
Toimumiskoht: veebikeskkond Zoom

Infopäeva saab järelvaadata SIIN.

Infopäev keskendub võimalustele, kuidas sektori ettevõtted saavad kujundada oma ettevõtte kuvandit.

Lektor Juuli Nemvalts ütleb: „Ajakirjanikuna kuulen tihti, et põllumajandusettevõtete juhid räägivad sektori mainest, mis ühiskonnas pole sellina nagu nad sooviksid. Samas on ettevõtetel palju võimalusi, et enda sõnumeid meediaruumis levitada ja sellega ühiskonnas kogu põllumajandussektorile tugevat mainet ehitada. Olenemata sellest, kas tegu on väikese-, keskmise- või suurettevõttega, on kõigil võimalus oma tegevustest teavitada kliente, koostööpartnereid või üldsust. Lihtsalt tuleb teada, millised võimalused peituvad erinevates meediakanalitest, kuidas sõnumeid koostada ja sihtgruppe valida ning milliseid tegevusi teha. Igal juhul tasub enda tegemistest suuremat kuulajaskonda või lugejaid teavitada, muidu võib juhtuda see, et keegi ei teagi, kui ägedaid tooteid/teenuseid ettevõtte teeb, kuigi turul ollakse juba aastaid ja klientegi pole ülearu.“

Infopäeval räägime sellest, mis aitaks ettevõttel endast rohkem teada anda ja kokkuvõttes ka potentsiaalseid kliente juurde tuua ja mainet tugevdada. 

Koolitus sobib sulle, kui oled mõelnud kordki kuidas … 

  • oma sõnumit selgemini edasi anda?
  • jõuda suurema lugejaskonna või kuulajateni?
  • oma sõnumit argumentidega toetada?
  • oma ettevõtte mainet veelgi tugevdada?
  • klientidele mõju avaldada?

Koolituse sihtgrupp: põllumajandusettevõtjad, -juhid, turundus- ja kommunikatsioonispetsialistid – kõik, kes soovivad õppida, kuidas ettevõtet paremini meedias nähtavale tuua ja seeläbi ettevõtte mainet tugevdada.

Koolituse eesmärk on anda teadmised, kuidas oma ettevõtet, brändi või tegevust kuvada nii, et see meediamajade toimetustes silma jääks. Räägin sellest, kuidas võimaluste rohkel meediamaastikul orienteeruda ja langetada häid otsuseid. Mida teada ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia toimimisest ning milleks on vaja meediaplaani ja kuidas kriiside ajal meediaga suhelda. 

Päevakavas*:

11.00-11.45 Põllumajandusettevõtte kuvandi loomine

  • Strateegia kujundamine
  • Esmased tegevused mainekujundamises
  • Jätkusuutlikkus ja ESG trumbid
  • Turundusstrateegia põhialused ja tegevused
  • Turundusmõõdikute kasutamine

11.45-11.50 Paus

11.50-12.35 Millised on meediaruumi võimalused ja ohud?

  • Põllumajandusettevõtte mainekujundamise väljakutsed
  • Sõnumite valimine ja sihtgrupid
  • Eestkõnelejad, sõnumite vahendajad ja olulised teised
  • Meediakanalite rohkus ja valik
  • Koduleht ja FB või LinkedIn, Tik-Tok jne

12.35-12.45 Paus

12.45-13.30 Kuidas meedias „pildile“ saada?

  • Meediaplaani koostamine
  • Pressiteade ja arvamusartikkel
  • Olulised uudise kriteeriumid
  • Sotsiaalmeedia võlu ja vaevad
  • Kriisikommunikatsioon ja seljataguse kindlustamine

13.30-13.45 Küsimused/vastused

Lektor: Juuli Nemvalts, meediakonsultant ja ajakirjanik

Lisainfo: Marge Mänd, EPKK projektijuht, e-post: marge@epkk.ee, tel: 53009034  

Sündmus toimub MAK 2014-2020„Teadmussiirde pikaajaline programm põllumajanduse, toidu ja maamajanduse tegevusvaldkonnas“raames. Rahastamisallikas: Euroopa Maaelu Põllumajandusfond (EAFRD).   

Eelmine luguLindsaar: Pääsukesemärk toodetel toetab endiselt ostuotsuseid
Järgmine lugu28.11.24 infopäev “Seakasvatuse heaolu ja jätkusuutlikkus”